7 tippek amelyek segítenek

Vannak fitnesz, egészségügyi és fogyókúrás céljaid, most állítsd be magad a sikerhez. Kim Brenton hét tippet mutat be, amelyek segítenek finomítani, összpontosítani és elérni a céljaidat.

7 tipp

A célok kitűzése az első lépés bármely nagyobb feladat teljesítéséhez. Attól függően azonban, hogy milyen típusú célokat tűztél ki, máris csalódásra készítheted fel magadat. Íme néhány dolog, amit szeretek szem előtt tartani, amikor fitnesz (vagy igazából bármilyen) célt tűzök ki.

Érd el céljaid ezzel a 7 tippel

Tipp #1 - Kezdd olyan célokkal, amelyek felett Neked van kontrollod.

"Szerezz 6-os hasizmot." "A következő maratonon az első 10-ben végezz." "Fogyj le 10 kilót 6 hónap alatt." Ezek mind nagyszerű célok, DE egyik felett sincs közvetlen kontrollod. Ahelyett, hogy csalódást okoznál magadnak, inkább koncentrálj olyan célokra, amelyek felett közvetlen irányításod van.

Az olyan célok, mint "Heti 5 nap edzés", "Egész héten egészséges ételeket készítek", "Ezen a héten csak egyszer eszem étteremben", mind nagyszerű célok, amelyekre összpontosíthatsz. Ha arra koncentrálsz, amit irányítani tudsz, kisebb a valószínűsége, hogy elkedvetlenedsz és bedobod a törölközőt.

Tipp #2 - Oszd fel a célokat rövid és hosszú távú célokra.

Nem tudom, te hogy vagy vele, de én nagyon élvezem a kihívásokat. Kevés dolog hajt jobban, mint kitűzni egy olyan célt, amiről nem hiszem, hogy el tudom érni, majd megteremteni az alapokat a megvalósításához. Tudom, hogy ez teljesen ellentétesnek tűnik az előző tanácsommal, de hallgass meg. Egyszerű célokkal kell kezdened, amelyeket te irányítasz, így láthatod a fejlődésedet, és jól érezheted magad minden egyes lépéssel, amelyet a helyes irányba tettél.

Ugyanakkor ne féljen a csillagok felé nyúlni. Csak ne feledje, hogy ne csüggedjen, ha egy igazán nehéz célt nem ér el elsőre. Ezért hívják kihívásnak. Nagy az esélye annak, hogy ha elsőre nem is sikerült ledöntened azt a célt, valószínűleg tanultál valami értékeset, ami egy lépéssel közelebb visz a következő alkalommal a cél eléréséhez. Ne feledd: "Ha még sosem vallottál kudarcot, akkor még sosem próbáltál ki semmi újat".

Tipp #3 - Állíts fel egy idővonalat a céljaid eléréséhez

Ha konkrét ütemtervet határozol meg a céljaidhoz, nagyobb valószínűséggel maradsz a tervednél. Az idővonal meghatározása megszilárdítja a célt. Ezáltal a gondolkodási folyamatodat a célról, mint valami olyasmiről, ami a jövőben történhet meg, áthelyezi valamire, ami most aktívan történik.

Jelentkezz triatlonra, testépítő versenyre vagy a népszerű tematikus versenyek egyikére - ahol a témák a sártól a zombikon át a hercegnős tütüig és a kettő között minden másig terjednek. Amint elküldöd a regisztrációdat, nem csak van valami, amire várhatsz és amiért dolgozhatsz, de már egy szilárd dátumot és idővonalat is meghatároztál.

Tipp #4 - Légy konkrét

A "minden étkezéshez zöldséget fogok enni" sokkal valószínűbb, hogy megvalósul, mint az, hogy "egészségesebben fogok étkezni". Ha konkrét célokat tűzöl ki, nagyobb valószínűséggel teljesíted őket, hiszen pontosan tudod, mit kell tenned.

Tipp #5 - Találd meg a célodat

Lehet, hogy az eredeti célod az volt, hogy "ledaráljam magam a strandra" - és ez rendben is van, de én személy szerint azt tapasztaltam, hogy ha nincs egy nagyobb cél, akkor a cél nem jelent annyit - ami azt eredményezheti, hogy teljesen lemondasz róla. Nekem könnyű volt - jó példát akartam mutatni a gyerekeimnek. Nem akartam, hogy ők is ugyanolyan küzdelmeken menjenek keresztül, mint én, hogy egészségesek legyenek. Néha még mindig küzdök ezzel, mert oly sok éven át a túlságosan feldolgozott élelmiszerek és a cukros tejeskávék fogyasztása volt számomra a norma.

Azt akarom, hogy az egészséges életmód számukra második természetük legyen. A kisgyerekek minden mozdulatodat FELVESZI, és gyakran pontosan utánozzák. Teljesen megmelengette a szívemet, amikor megkérdeztem a 3 és fél éves lányomat, hogy készen áll-e felmenni az emeletre - miután figyelt engem az edzésen -, és azt mondta: "Várj, anyuci. Van még egy sorozatom".

Tipp #6 - Ne rágódj a hiányosságokon!

Mindannyiunknak vannak rossz napjai. A fenébe is, néha én is fejjel előre leesem a szekérről - napokig nem edzek, és mogyoróvajas-lekváros szendvicseket és Ritz kekszeket eszem, mert nem sikerült megterveznem azt a hetet. Ez nem ideális, de rendben van. Előfordul.

És amikor ez megtörténik, ismerd el - aztán lépj tovább. A kudarcokon való rágódás - vagy ami még rosszabb, a kifogások keresése - egy lépést sem segít előre. Fogadd el a kudarcot, ismerd el, miért nem sikerült, és onnan indulj tovább.

Tipp #7 - Ünnepeld a kis (és nagy) győzelmeket!

Nem számít, mennyire gondolod, hogy kudarcot vallottál, mindig van VALAMIT, amit jól csináltál. Koncentrálj erre, amikor úgy érzed, hogy minden más rosszul sikerült. Ha egy rossz nap után feladod a fitneszcéljaidat, az olyan, mintha három gumiabroncsodat vágnád ki, mert egy defektet kaptál. Ünnepeld a kis győzelmeket - ezek tartanak majd a céljaid elérésében - így mielőtt észrevennéd, már a nagyokat fogod ünnepelni.

Ez az! Ez minden, amim van. Boldog célmeghatározást. Tűzz ki célokat. Üsd le őket. De ne feledjétek, hogy a nap végén csak a legjobbat tudjuk kihozni magunkból. És ha ez ma nem volt elég jó, mindig van holnap.

#7-tipp

By Admin, 2021/9/24